Bus och skoj

Idag var jag, Maria och Isadora på Lek och buslandet här i Örebro. En 7000kvm lekpark inomhus där alla får leka, oavsett ålder. Det härliga är att det är ett billigt nöje eftersom vuxna har gratis inträde och det kostar bara en hundring för ett barn att komma in.

Så idag har jag klättrat, åkt ruschkanor och badat i bollhav. Allt med en dragandes och krävande 3-åring som inte ville gå hem. Slut i kroppen är jag, men det var riktigt kul att få leka och det med en fullständig rättighet. Barnasinnet kom tillbaka när jag blev beskjuten av två småkillar med bollkanoner att jag bestämde mig för att bombadera dem tillbaka. Fick in fina fullträffar. En och annan oskyldig mamma eller pappa kan även ha blivit träffade. Men tar man sig in i leken får man leken tåla.

Ikväll blir det skräckfilm

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Jonatan Tjäder

Det där låter ju kul! Men om man inte har barn då...?

Postat av: Daniel

Då lånar man ett =)

2008-04-16 @ 10:26:18
URL: http://dannestone.blogg.se
Postat av: Jonatan Tjäder

Är det ett erbjudande? =)

2008-04-17 @ 15:23:30
URL: http://indigo.sallyproductions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback