Något att göra med din musiksamling

Litet test snodd från Tina =)

 

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som ditt svar på frågan.

 

1. Hur mår du idag?

Cat Stevens - Ready (japp, försöker vara redo varje dag)

2. Kommer du komma långt i livet?

Phibes, Oh Phibes - My Song

3. Hur ser dina vänner på dig?
Promoe - These walls dont lie (hmm, hur ska jag tolka det?)

4. Kommer du att gifta dig?

Red Hot Chili Peppers - Dani California (I Kalifornien kanske?)

5. Ditt livs themesong?

Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig (haha, absolut!)

6. Vad är ditt livshistoria?

Blur - Parklife (Iförsig, gillar parker)

7. Hur går skolan för dig?

New Order - Blue Monday

8. Hur kommer du komma fram i livet?

Bee Gees - You win again! (Yes!!!)

9. Hur kommer morgondagen vara?

Nellie McKay - Ding Dong (Total crazy alltså!)

10. Det bästa med dina vänner?

Green Day - Time of your life (sååå rätt, förgyller mitt liv)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?

Dead our Alive - You spin me round (ännu mer total crazy? Eller är det gruppens namn?) :(

12. Vilken sång beskriver dig mest?

Blondie - Heart of Glass (mmm, japp för det mesta)

13. Hur är det med ditt liv?

Miami sound machine - Dr Beat (japp, jag borde gå till läkaren för min rygg)

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?

The Cure - Boys dont cry (Ja fungerar, men vill helst ha något av The smiths)

15. Hur ser världen på dig?

The Ark - Calleth You, Cometh I (Japp, jag kommer om du ropar på mig världen!)

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?

Billy Idol - Rebel Yell (Hmm lyckligt och rebeliskt?

17. Är dina föräldrar generösa mot dig?

The Strokes - Last Night (De var det men inte längre?)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?

The Cast of Rocky Horror Picture Show - Time Warp

19. Brukar folk fantisera om dig?

Nine Inch Nails - The hand that feeds you

20. Vad som gör mig själv glad?

Pizzicato Five - Twiggy

21. Kommer jag någonsin ha barn?

The Connels - 74-75 (Så många!?!! Eller vid den åldern!?)

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Queen - Bohemian Rapsody (Haha, hon måste tycka om den!)

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

David Bowie - Ashes to ashes (Låter deprimerande)

24. Vad är några tips till mig?

Marit Bergman - This is the year! (ok, låter bra det)

25. Hur kommer jag bli ihågkommen?

David Bowie - Queen Bitch (wow!)

26. Din danssång?

Guillemots - Trains to Brazil (hmmm nja, bra låt men svår att dansa till)


Ja det träffade bra några gånger men blev lite kryptiska svar också.

Kommentarer
Postat av: mirri

*kommenterar o nickar igenkännande*

2007-07-26 @ 16:54:02
Postat av: Rosita

Wes Anderson gör så speciella filmer! :D
Och på tal om film så tror jag att jag ska gå på bio i helgen, jobbar du då? :D
Tänkte se både Simpsons och Disturbia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback