Ufon på Haiti

Detta är ett filmklipp som cirkulerat runt på nätet de närmsta dagarna. Diskussionerna är givetvis om det är fejk eller inte. Själv gissar jag att det är en teaser till något kommande dataspel men kan även vara till någon ny film eller tv-serie. Något hemligt som typ J.J. Abrams kunna ligga bakom som till exempel hans kommande "Cloverfield" som jag skrivit om tidigare. Eller så är det någon med hemskt mycket fritid och som borde ha ett jobb där de gör specialeffekter.

Dock är klippet rätt häftigt och jag får sån där känsla från när jag var yngre och var helt inne på det här med utomjordingar och UFOn. Detta ska tilläggas var långt innan X-Files och Independence Day då det blev "inne" att tro på ufon. Hur som helst är det riktigt snyggt. "They are heeeere!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback