Ankomsten

Nu är han här. I fredags kl 15.40 kom min lilla pojke till världen i sin egen perfektion. Han har fått namnet Pelle och är av någon anledning lik mig. Säger de flesta iallafall. Han är bra på att skrika men det är ju ett gott tecken. Men han är minst lika bra på att vara lugn och sova.

Resten av oss mår också bra trots den rejäla sömnbristen. Sömnbristen är föresten värt det. Den lilla perfektionen på 3,6 kg och 52 cm lång är just nu prio 1.


Tänkte bara lägga in en kommentar om Melodifestivalen och Sveriges förlust......ehh skitsamma, det kvittar.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men å vad härligt! Grattis! =)

2008-05-26 @ 09:35:54
Postat av: Jennie

Grattis, vad roligt! Jag hoppas på en bild snart.

Postat av: Daniel

Vill inte lägga upp en bild här. Men han finns att skåda på min Facebook-sida.

2008-05-29 @ 22:29:54
URL: http://dannestone.blogg.se/
Postat av: Jacob

Inte lägga upp här? Men hos satan facebook går det bra? Jaja :)

2008-05-30 @ 16:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback