Ursäktar mig

Några nya blogginlägg har det ju inte blivit. Får lite dåligt samvete när jag ser att det är många som tittar in dagligen. Men jag har haft lite fullt upp med annat. Min son Pelle har gått i förhand. Sen så har jag inte haft så lust att sitta framför datorn i värmen. Men denna blogg kommer få liv igen. Det lovar jag.

Lägger in en liten uppdatering om vad som har hänt sen Pelle kom till världen. Det har gått bra. Det är en lugn kille som gillar att sova och äta. Det är bara nu på senaste tiden han blivit lite mer kinkig och gnällig. Men det hör till. Jag har sympati för honom i den här värmen. =)

Vi hörs

Kommentarer
Postat av: yllet

STOOORT GRATTIS till nyblivna föräldrarna!!!

Kram till hela lilla färska familjen =)

2008-06-09 @ 23:09:02
Postat av: Ida

Kom förbi med Pelle till redaktionen någon dag, vi är där nästan hela sommaren! Grattis igen:)

2008-06-13 @ 18:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback