Kalas

Idag har det varit kalas för en speciell 4-åring. Givetvis bjöds det på goda saker. Vi klappar oss på axeln för att vi varit så duktiga. Ni får nöja er med smakprov i i form av bilder.

     


Dock kan man ibland misslyckas med bakandet. Eller rättare sagt. Man följer receptet och det blir inte som man tänkt sig. Dessa kallas kakor med godisfönster. Meningen är att ett vingummit ska smälta i mitten och bilda en gelesmet i mitten. Som på bilden ser det jätteläckert ut och vore den ultimata kakan för barnkalas. Verkligheten är en annan.

  

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men gud vad fint! Ser ju hur smarrigt som helst ut. Haha, de där fönsterkakorna var roliga - och ibland ljuger recept!



Förresten så messade jag dig för några dagar sen (näe just det, du har inte fått messet för jag hade tydligen bara en annan daniel i telefonboken. Han blev väldigt konfunderad och hade ingen liten kille som hette pelle ;)). Jag är iaf på semester i öret och bor i tybble så tänkte väl att jag skulle se dig med barnvagnen nån dag =)

2008-08-30 @ 14:37:27
Postat av: Daniel

Det finns nog stor chans att du kan se mig med barnvagnen. Brukar ta en tur runt universitetet. =) Så håll utkik

Postat av: Ellinor

Ja! Men du, hade du en röd tröja på dig igår?! Kanske såg dig vid uni då, fast jag satt i en bil :/ Idag åker jag norrut igen, så får kika på lillen nån annan gång :)

2008-09-02 @ 10:09:39
Postat av: Daniel

Det stämmer. Det var jag i röd tröja. =)

2008-09-04 @ 16:42:12
URL: http://dannestone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback