En lista igen

Var ett tag sen man skrev en sån här lista. De flesta är rätt tråkiga men jag gillade temat i dennna. Mest för att jag ständigt ifrågasätter våra könsroller. Får se hur det går.

Kontakten med min kvinnliga sida:
Köpt en hårfön [ ] - Men har använt en
Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [ ]
Följt med som smakråd vid en shoppingrunda [X]
Pratat känslor...nykter [X]
Skrattat under en romantisk komedi [X] - Gråtit också
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende [X]
Ringt upp en person utan konkret syfte [X]
Funderat på namn åt mina barn [X]
Insett storheten hos Barbra Streisand [ ]
Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
Druckit cosmopolitan [ ]
Sett mer än ett avsnitt av "Sex and the city" [X]
Känt mig sugen på en kopp te [X]
Känt glädje över att få blommor i present [X]
Gjort någonting romantiskt på eget initiativ [X]
Blivit arg utan anledning [X]
Gråtit efter 9 fyllda år [X]
Brytt mig om HM:s val av modell [X]
Insett storheten i Linda Skugges krönikor [X] - även hur riktigt dålig hon varit
Kramat en kille [X]
Dansat [X]

Kontakten med min manliga sida:
Ljugit om hur mycket jag har druckit [ ]
Ätit en blodig stek [ ] - Nä medium-rare ska det vara
Läst en biltidning [ ]
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [X]
Styrketränat [X]
Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg [X]
Sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont [X]
Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [ ] - Fast det blev ju mycket tittande under fotbolls-vm 94
Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [X]
Läst en bok av Jan Guillou [ ]
Läst ett nummer av Slitz [X] - Och hatade skiten
Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [X]
Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [ ]
Gått på en Ulf Lundell-konsert [ ]
Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person [ ]
Diskuterat bröst [X]
Gjort lumpen [ ]
Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [X] - Mådde faktiskt rätt bra efteråt
Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [ ]
Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ]
Lagat någonting på egen hand [X]
Skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [ ]
Tävlat i att dricka öl [ ]
Påpekat hur otroligt bögiga Westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [ ] - Måste man påpeka det ;)

Kvinnliga sida:
16 av 21 frågor

Manlig sida: 8 av 24 frågor

Där ser man. Hade nästan förväntat mig det resultatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback