Shhh! Bloggarna sover

Verkar helt dött med nya blogginlägg dessa dagar. Lider alla av sommartorka eller vad är det frågan om? Klickar runt bland de jag brukar läsa och det är antingen "semesterstängt" eller rätt intetsägande inlägg. Jag känner dock igen mig, jag har ideer jag vill skriva om men känner mig lat. Sitter hellre framför teven eller gör något annat onödigt. Men det händer väl något snart eller är bloggandet redan på väg utför? Nu när jag precis börjat igen. Eller så är det bara så att folk har bättre saker för sig. =)

Lägger in ett Youtube-klipp som jag brukar titta på som får mig på gott humör. Det är från Family Guy med favoriten Stewie. Varsågoda, mycket nöje!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, men man blir seriöst beroende av alex blogg. och calles. och nu är jag besatt av katrins också.
jag garvar varje gång!
eller så är det jag som är alldeles för lättroad.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback