Money, ticket, passport del 5

Packad och klar, hoppas jag. Är alltid något man glömt när man tryckt ner allt i resväskan som känns för liten. En sak vet jag iallafall att jag glömde och det är shorts. Men jag klarar mig, tror inte det blir så varmt där i Torquay ändå. Taxin är också bokad till kl fem på morgonen. Tror inte jag kommer sova många timmar inatt, inte bra för förkylningen.

Hade en trevlig dag iallafall. Fick äntligen träffa
Tina, en mycket trevlig tjej som jag pratat med online ett tag. Hoppas vi kommer ses något mer när jag besöker huvudstan, hon har ett sånt där fint leende och ögon som får en att smälta. Vi var på en teveinspelning i en studio utanför Nacka. Var ett nytt program för TV3, Nyberg & Törnblom. Det är ett så kallat psykolog-analyserar-dig-och-säger-hur-du-ska-må-bra-och-hitta-dig-själv-alá- Dr Phil-program med Renée Nyberg och den personliga vägledaren Mia Törnblom. De pratade med gäster som hade problem med sin svartsjuka. Så om ni tittar på programmet måndagen den 10 september så kanske ni får se mig sitta och glo och svettas i publiken. Svettas ja, för det var jäkligt varmt i studion samt att jag hade en retlig snuvig näsa. Kanske mitt snörvlande hörs också. Hehe

Som sagt. Klockan fem imorgon går taxin. Alltså upp senast halv fem och hoppas att allt är med. Money, ticket and passport. Så nu kanske det inte kommer några inlägg på ett tag om jag inte kommer över en dator med internetuppkoppling där. Min abstinens går så långt att jag kanske letar upp ett internetcafé.

Kommentarer
Postat av: tina

naaw, vad gullig du är! :) kul att träffa dej med! (och förresten, jag satt och frös i studion! men nu har jag världens förkylning också, suck) ha så kul i england!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback