Bergman igen

Jisses, detta har nästan blivit en Ingmar Bergman-blogg. =) Men så är det ju fortfarande något som känns aktuellt då SVT visar hans filmer på dagarna. Men anledningen att jag vill nämna hans namn igen (detta blir sista gången, jag lovar) var att jag hittade detta roliga klipp från Conan O´Brien som hyllar våran regissör. Blir både rörd, hedrad och road på samma gång. Sen finns ju en koppling till mitt tidigare inlägg om det svenska språket. Att vi roas åt folk som försöker prata svenska. Dock verkar Döden prata tyska här av någon anledning.


Kommentarer
Postat av: J

Haha Danne, ja deat kanske vart lite snurrigt där men så här är det.
I 2:an så är det tjejer som är offer och lockas dit av killar, så på så sätt är det omvänt.
De slaktas som "vanligt" av högstbjudande så på så sätt är det samma sak som i 1:an!
Blev du klokare nu?

Postat av: Anders

Tack för besöket och kommentaren på min blogg! Alltid lika kul med nya namn bland kommentarerna.
Har precis börjat läsa "Hanteringen av odöda", kul att den också ska bli film. Svenska zombiefilmer finns det inte så många av. Vi hörs!

2007-08-15 @ 07:23:00
URL: http://brm.blogg.se
Postat av: Gustaf

Cinetrögiac!
Ska vi byta länkar? :D

2007-08-20 @ 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback