Snott från en annan bloggare

Tio första:

Första bästa kompis:
Fredrik. Vi var nog kompisar innan vi ploppade ut från våra mödrar
Första bil: Har inte ens körkort. Brum brum är tråkigt
Första kärlek: Malin på dagis. Hon blev senare såpastjärna i Varuhuset och är med i en klassisk sketch med Sven Melander.
Första semester: Hmm räknas när man var liten och åkte till Gotland med familjen?
Första jobb: Kontorsslav
Första köpta skiva: En skiva med Helloween
Första riktiga kärlek: Ja det var hon ja, Glöm!
Första piercing: Nope
Första konsert: Metallica 94 tror jag det va


Nio senaste:

Senasta alkoholdrycken: Någon billig öl
Senaste bilfärd: Skjuts av farsan nånstans och tillbaka
Senaste filmen du såg: Star Wars Episod IV
Senaste bubbelbadet: hmm länge sen
Senaste spelade cd: Nine Inch Nails - The Downward Spiral
Senaste gången du grät: Igår.
Senaste måltiden: Pasta med baconbitar

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej, inte än
Blivit arresterad? Hey, jag är en ängel!
Blivit kär vid första ögonkastet? O ja!
Varit på tv? Japp, Tv-sporten under Stockholm Marathon. Nej jag sprang inte. Stod i publiken med fanta i handen.
Fått ditt hjärta krossat? Skojar du! Det är ni bra på tjejer
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej aldrig
Haft ett one night stand? Jepp.
Busringt till nån? Hahaha, japp.

Sju saker du har på dig:

1.
Strumpor
2. Underkläder
3. Shorts
4. T-shirt
5. Glasögon
6. Hår
7. Hud

Sex saker du gjort idag

1.
Försovit mig
2. Kollat nätet
3. Varit på Konsum och handlat
4. Tittat på tv
5. Gjort Lasagne
6. Tänkt för mycket

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning)

1.
Min DVD-samling
2. Min dator
3. Min telefon
4. Teven
5. Mina röda skor 

Fyra personer du kan berätta allt för:

1.
A
2. K
3. T
4. M

Tre val:

Svart eller vit?
Jag tar båda
Sommar eller vinter? Sommar!
Choklad eller chips? But them together!


Två saker att göra innan du dör:

1.
Se mer av världen
2. Bli trygg


En sak du ångrar:

En sak bara? Ok, tar det senaste då. Att jag inte skrivit mer på uppsatsen denna sommar.

Kommentarer
Postat av: elina

vart tog "sex saker du gjort idag" och "Fem favoritsaker (ingen speciell ordning)" vägen?

2006-08-10 @ 22:42:12
Postat av: Daniel

Sådär, personen jag snodde listan från hade inte de två punkterna.

Postat av: Therese

Men hej! Dej hittar jag tydligen överallt. (Lunar, etc)
Jag snodde åxå denna lista från samma blogg som dej. Sketchen med Sven Melander- är det den med lilla tjejen som ska önska sej en julklapp (=fred på jorden)? I love it!!

2006-08-12 @ 21:05:03
URL: http://tesa.blogg.se
Postat av: Daniel

Det stämmer Therese! Hon som gärna ville ha en docka istället :P

2006-08-13 @ 13:01:30
URL: http://dannestone.blogg.se
Postat av: Mathilda

Hej! Jag kommer att sno den här av dig utan att skämmas. :)

2006-12-30 @ 16:29:27
URL: http://www.mathilda.kurtsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback