History reapets itself2

Ska man inleda ett förhållande är det bäst att båda är medvetna om det. Ännu bättre om båda vill det. För jag fattar ju nu. Dessa tankar om oss har bara varit om dig. Oss fanns en stund och jag tyckte om det väldigt mycket och jag hoppas faktiskt fortfarande att oss kommer finnas igen. Fast det är bara ett hopp. Fick det definitiva intrycket att oss inte finns hos dig. Kanske då och då finns tanken hos dig men inga höga förhoppningar som hos mig. Det visade du väldigt tyckligt senast. Men jag vet att det handlade om mina förväntningar som gick i kras. Det var därför min besvikelse gjorde sig nämnd. Men det fick mig även att vakna och inse att du har inte tankar om mig som jag har haft om dig.

Önskar det var annorlunda, det kan bli annorlunda. Men jag har inte tålamodet. Sitter inte och väntar på dig längre för jag vet att du inte väntar på mig. Du har väl rätt att jag inte är rätt för dig och det betyder väl att du inte är rätt för mig. Har ingen aning egentligen vad du menar, tycker känslor borde sättas högre.

Ha, ännu ett kärleksproblem. Jag fruktar ett tema i denna blogg.

Kul att ni hittade hit. Kommer fortsätta här och bli bättre på det och positivare och mer rolig och mer kreativ och mer aktuell och mindre om dig (hoppas jag). Lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback