Money, ticket, passport del 2

Jäklar vad det är omständigt att boka tågbiljetter i England då. Allt illa jag sagt om SJ är nu mera förlåtet för de vet iallafall hur man skapar en vettig bokningssida när det gäller köp av biljetter. I England är det lite mer komplicerat, speciellt om du bokar utomlands och sen så har de flera bolag som äger stolar på tågen så man vet inte vart man ska vända sig. SJs monopol är inte så dumt ändå. =)

Tror jag klickade mig fram genom 20 sidor och godkände och bekräftade och checkade av innan jag kom till sista sidan där det stod tack för du bokat din biljett. Det enda jag inte behövde verkligen godkänna flera gånger var min betalning, det drog 1700 direkt från konton utan att fråga om jag var riktigt säker på mitt köp. Läskigt.

Nu är det iallafall fixat. Om nu allt stämmer med tåg o tider och hemresa. Fick huvudvärk av det här.

Kommentarer
Postat av: Pia

då förstår jag vad dem menade när jag gick sj-kursen o ledarna log ett väldigt mystiskt/sarkastiskt leende när dem sa att vi skulle bara veta hur det är att boka utomlandsresor om vi tyckte inrikes var krångligt...
Trevlig resa till dig, tror inte jag fått sagt det... kram

2007-08-29 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback